Followers

18 February 2014

Tahniah Sahabat

Assalamualaikum..

Surat untuk awak. Ye awak. Saya harap awak tahu surat ini untuk awak. Kita sokmo begini main surat2 kan hehe

Tahniah ye. Tiada kata yang nak diucapkan. 2 berita gembira yang kamu khabarkan sudah cukup buat hati ini gembira. Tapi aku tak berapa nak tunjuk. Jeles barangkali. Kau tahu itu :)

Ikhlas dari hati untuk awak.

Tahniah Tahniah Tahniah!
Moga bahagis di sisi suami.
Moga bahagia menanti kehadiran si kecil.
Moga tabah hadapi dugaan mendatang....

Kita tak tahu. Dugaan itu bentuknya pelbagai. Memang satu bonus buat kamu setelah bertahun tidak sebumbung, tp jangan terlalu gembira. Cuma hadapi penuh dengan rasa kesyukuran.

Jujur aku jeles. Aku rasa ditinggalkan. Walhal kita bukan dekat pon selama ni. Tapi aku tahu hati kita sama. Hemmm entah. Macam dah takde idea nak tulis apa.

Jujur lagi, aku jeles...
Kau faham maksud aku kan? :)

Oklah. Jeles aku ada tahapnya jugak. Doa aku sentiasa mengiringi mu. Jaga diri ok.
Doakan rezeki aku dapat pulang ke kampung juga. Tapi bukan sekarang la hehe kau tahu juga kan kenapa??

Pecah kaca, pecah gelas.
Sudah baca tuuu jangan lupa balas :p (kata surat)

Hekhek.

Wassalam.
ikhlas dari sahabatmu di rantauan~

_Farha_

2 comments:

Maria Firdz said...

Rasa nya tahu surat ni utk.sapa... Hehe

Farha said...

maria:

hee diam2 bahh :p







flicker-icon