Followers

24 January 2014

Malam Yang Over Penat

Assalamualaikum...

Wuhuuu bersiapan di pagi hari, malam kot. Tapi jam menunjukkan 0258 am. Ahaks. Mana2 aje lah kan...

Terkebil2 plak dah mata ni. Jam 2 pagi bangun solat Isyak. Kunun nak teman Ali tido je, sekali tido terus haha. Penat jangan cakap la. Bukan hari ni je, sebelom2 ni pon gitu jugak. Nak tak nak harung je la kan. Bukan aku sorang je. Hemm...

Bangun2 je, amik wuduk. Salin baju. Tak mandi pon sbb dah lewat sangat. Sabo je la. Masa lalu ruang tamu nampak menan Aishah bererabur. Kusyen sofa tunggang langgang. Dalan hati ok je.

Bukak lampu masuk bilik aku letak baju2, termenung kejap. Ada ribut taufan melanda ke time aku tido?? Kompem da Kak Long Aishah mengemas! Licin gobok oii!! Habis baju2 dia ngan baju2 adik die sepahkan! Adoyaiii....

Hemm mala pikir, p solat je dulu. Lepas tu kemas2 menan dan kusyen. P dapor bersihkan botol2 susu. Angkat n jemor kain. Lepas tu baru kemas baju2 tu. Baju yang aku angkat tu lom lagi lipat. Malas. Nanti la dulu...

Ni lah rutin harian aku. Seharian dah kat sekolah. Amik anak2. Layan karenah anak2. Biasa malam jarang sangat aku makan. Hoho. Kurus tak agak2? Kahkah...

Oklah. Nak sambung tido. Jam5 nak bgn siap p sekolah.

Nite!

1 comment:

Zulkbo zulkboCom said...

Assalamualaikum..
lama tak kesini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...






flicker-icon